To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Mark Read αλλάζει ριζικά το WPP Group

Ο Mark Read αλλάζει ριζικά το WPP Group
Τα πλάνα του όσον αφορά τη νέα εποχή της WPP αποκάλυψε ο Mark Read, CEO του ομίλου και διάδοχος του Sir Martin Sorrell σε αυτήν τη θέση.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός του περιλαμβάνει την απλοποίηση των δομών του ομίλου μέσω
της εστίας σε τέσσερις άξονες: επικοινωνία, εμπειρία, εμπόριο και τεχνολογία.

Ο Read θέλει να επαναφέρει την WPP σε θετικό πρόσημο, καθώς και φέτος αναμένεται να καταγραφεί κάμψη πωλήσεων, που αν και οριακή (-0,5%), έρχεται να προστεθεί στο επίσης αρνητικό 2017. Μέχρι
στιγμής δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά για τις θέσεις εργασίας που πρόκειται να καταργηθούν, αλλά το πρακτορείο Reuters και οι ''Financial Τimes'' αναφέρουν πως ο Read έχει δηλώσει πως περίπου 3.500 εργαζόμενοι του ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν.

Επίσης, όμως, αναμένεται να δημιουργηθούν 1.000 νέες θέσεις εργασίας σε νευραλγικούς τομείς. Ο
Read ανέφερε πως πρόκειται να επενδυθούν περίπου 300 εκατ. λίρες στην επόμενη τριετία για την αναδιοργάνωση του ομίλου, ενώ, επίσης, υπογράμμισε πως μέχρι το τέλος του 2021, στόχος του κάθε χρονιά να περιορίζονται τα κόστη κατά 275 εκατ. λίρες.

Επίσης, αναμένεται να επενδυθούν επιπλέον 15 εκατ. λίρες σε ετήσια βάση με στόχο την ενίσχυση του δημιουργικού προϊόντος του ομίλου ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ. Ακόμη, μέσα στο επόμενο διάστημα,
πρόκειται να παρουσιαστεί η νέα Διοικούσα Επιτροπή (Executive Committee) του ομίλου αλλά και η νέα εταιρική του ταυτότητα, που θα φέρει την υπογραφή των δικών του δικτύων Superunion και Landor.

Νέες συγχωνεύσεις εταιρειών δεν προβλέπονται για το άμεσο μέλλον, αλλά ο σχεδιασμός προβλέπει την πώληση του μεριδίου πλειοψηφίας που διατηρεί η WPP στην Kantar μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του
2019.
TAGS: WPP