To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Mark Read για τις αλλαγές στη WPP

Ο Mark Read για τις αλλαγές στη WPP
Έμφαση στη δημιουργικότητα, περισσότερες οικονομικές ελευθερίες στις θυγατρικές του ομίλου και ένας ισχυρότερος συμβουλευτικός ρόλος προς τους πελάτες, είναι οι τομείς που θα δώσει έμφαση ο νέος επικεφαλής της WPP.

Ο Mark Read έδωσε τις βασικές συνισταμένες της νέας πορείας που θα ακολουθήσει η WPP, απαντώντας σε ερωτήσεις του Advertising Week Europe.

Ο Read υπογράμμισε ότι o όρος «δημιουργικότητα» έχει μια πιο ευρεία έννοια από ό,τι στο παρελθόν, προσθέτοντας ότι πλέον ζούμε σε έναν πολύ διαφορετικό κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, η WPP θα επενδύσει το ποσό των 15 εκατ. στερλινών για την τόνωση του δημιουργικού της προφίλ, προσελκύοντας «τα καλύτερα δημιουργικά ταλέντα εντός του ομίλου» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε επίσης ότι η WPP θέλει να γίνει γνωστή ως ένας οργανισμός εξαιρετικά δημιουργικών ανθρώπων, ενώ σχεδιάζει να χαλαρώσει τον έλεγχο που ο όμιλος έχει στους προϋπολογισμούς των θυγατρικών του.

Παράλληλα, μίλησε για τους στόχους που έχει θέσει για τη WPP, όπως να βρεθεί στην πρωτοπορία των τεχνολογικών αλλαγών και να προσελκύσει ικανά στελέχη, που θα συνεισφέρουν στην περαιτέρω ανάπτυξή της. 
TAGS: WPP, Mark Read