Ogilvy: CEO EMEA η Patou Nuytemans
Η Ogilvy ανακοίνωσε πως η Patou
Nuytemans αναλαμβάνει καθήκοντα chief executive officer στην
Ogilvy EMEA. Η Nuytemans, που
μέχρι πρόσφατα διατηρούσε το ρόλο της global chief growth officer
στο διεθνές διαφημιστικό δίκτυο
που ανήκει στο WPP Group, θα
είναι επικεφαλής για κάθε πτυχή
των δραστηριοτήτων της Ogilvy σε
Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση,
Ανάπτυξη και Καινοτομία, Υγεία και
«experience»). Διαδέχεται τον Paul
O’Donnell, ο οποίος θα συνεχίσει να
είναι chairman της Ogilvy EMEA
και θα συνεργάζεται στενά
μαζί της.
Η Nuytemans εντάχθηκε στο δίκτυο της Οgilvy το 1993 και συγκεκριμένα στη θυγατρική του Βελγίου. Έκτοτε έχει αναρριχηθεί στην ιεραρχία του δικτύου, αναλαμβάνοντας διάφορους διοικητικούς ρόλους αυξημένης ευθύνης. Έχει εργαστεί σε τρεις ηπείρους και έχει καταπιαστεί με πλειάδα disciplines, κατηγοριών και πελατών. Πριν να αναλάβει το ρόλο της global chief growth officer της Ogilvy φέτος τον Ιανουάριο, η Nuytemans ασκούσε για τέσσερα χρόνια καθήκοντα CEO του δικτύου για τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (MENA). Προηγουμένως ήταν EMEA chief digital officer, πάντα στην Οgilvy, ενώ παράλληλα διατηρούσε και το ρόλο της CEO για την Ogilvy & Social Lab στις Βρυξέλλες. Το ρόλο της chief digital officer τον διατηρούσε για πάνω από 15 χρόνια και έχει επιβλέψει πάρα πολλά projects ψηφιακού μετασχηματισμού για σημαντικά brands όπως οι British Airways, IBM, IKEA, Nespresso, Nestlé, Philips, Unilever και Vodafone.
Η Nuytemans εντάχθηκε στο δίκτυο της Οgilvy το 1993 και συγκεκριμένα στη θυγατρική του Βελγίου. Έκτοτε έχει αναρριχηθεί στην ιεραρχία του δικτύου, αναλαμβάνοντας διάφορους διοικητικούς ρόλους αυξημένης ευθύνης. Έχει εργαστεί σε τρεις ηπείρους και έχει καταπιαστεί με πλειάδα disciplines, κατηγοριών και πελατών. Πριν να αναλάβει το ρόλο της global chief growth officer της Ogilvy φέτος τον Ιανουάριο, η Nuytemans ασκούσε για τέσσερα χρόνια καθήκοντα CEO του δικτύου για τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική (MENA). Προηγουμένως ήταν EMEA chief digital officer, πάντα στην Οgilvy, ενώ παράλληλα διατηρούσε και το ρόλο της CEO για την Ogilvy & Social Lab στις Βρυξέλλες. Το ρόλο της chief digital officer τον διατηρούσε για πάνω από 15 χρόνια και έχει επιβλέψει πάρα πολλά projects ψηφιακού μετασχηματισμού για σημαντικά brands όπως οι British Airways, IBM, IKEA, Nespresso, Nestlé, Philips, Unilever και Vodafone.