To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέος Global CEO για την Ogilvy One

Ogilvy: Νέος Global CEO για την Ogilvy One

Η Ogilvy επαναφέρει την Ogilvy One στην πρώτη γραμμή και προωθεί τη νέα ηγεσία. Το επί μακρόν στέλεχος της Ogilvy, ο Kent Wertime, διορίστηκε παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy One και θα ηγηθεί του τμήματος παράλληλα με τον διπλό του ρόλο ως συν-διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy APAC. Θα επιβλέπει 3.800 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και θα αναφέρεται στην παγκόσμια CEO Devika Bulchandani. Ο Roberto Fara, Chief Creative Officer της Ogilvy Spain, θα αναλάβει τον διπλό ρόλο του global creative experience lead στην Ogilvy One. Ο Ravi Pal θα είναι επικεφαλής τεχνολογίας και ο Nate McNabb θα ηγηθεί των παγκόσμιων συνεργασιών. Ο Rajesh Midha θα ηγηθεί του offering στη Βόρεια Αμερική και ο Mauro Caggiano στη LATAM. Η Chief Client Officer Clare Lawson θα ηγηθεί των επιχειρήσεων στην EMEA. Ο Ab Gaur, παγκόσμιος επικεφαλής δεδομένων και τεχνολογίας και διευθύνων σύμβουλος της Verticurl, θα ηγηθεί της Ogilvy One στην APAC. Η Ogilvy One είναι ένα direct marketing brand που χρονολογείται από το 1972. «Αποσύρθηκε» το 2017 υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο John Seifert, ο οποίος αναδιοργάνωσε τα διάφορα units υπό ένα ενιαίο P&L.

Υπό τον Wertime, η προσέγγιση της Ogilvy One θα βασίζεται περισσότερο στο direct marketing, καθώς θα προσπαθήσει να ενισχύσει τις σχέσεις με τους σύγχρονους πελάτες. Η Ogilvy One σχεδιάζει να βοηθήσει τους πελάτες να ξεχωρίσουν μέσω αυτού που αποκαλεί «σχεδιασμό σχέσεων», με σχεδιασμό υπηρεσιών, προγραμμάτων και προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των πελατών. Η Bulchandani αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η αποστολή της Ogilvy One δεν είναι να κάνει δουλειά με τη χρήση «φανταχτερής τεχνολογίας», αλλά να χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία για να δημιουργεί εμπειρίες που είναι μοναδικές και αναγνωρίσιμες για κάθε συγκεκριμένο brand.