To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy UK: Νέος επικεφαλής δημιουργικού ο Laurentino

Ogilvy UK: Νέος επικεφαλής δημιουργικού ο Laurentino
Η Ogilvy Ηνωμένου Βασιλείου επέλεξε τον Andre Laurentino για να ηγηθεί του δημιουργικού της τμήματος.

Ο Laurentino αναλαμβάνει το ρόλο του chief creative officer, αλλά θα διατηρήσει τις ευθύνες του ως παγκόσμιος επικεφαλής του brand Dove της Unilever. Στα νέα του καθήκοντα, θα υποστηριχθεί από τους executive creative directors Charlie Wilson και Jules Chalkley, ενώ θα αναφέρεται στον chief executive Michael Frohlich.

Η Ogilvy UK υπογράμμισε ότι ο Laurentino δεν είναι άμεσος αντικατάστασης του Mick Mahoney, ο οποίος αποχώρησε τον περασμένο μήνα, αλλά αποτελεί μέρος μιας "πιο επίπεδης και πιο ευκίνητης δομής".

Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία πρόσληψης chief strategy officer για να αντικαταστήσει τον Kevin Chesters, ο οποίος αποχώρησε νωρίτερα αυτό το μήνα. Ο Frohlich δήλωσε σχετικά: "Το σημερινό περιβάλλον απαιτεί εξειδικευμένες, ευέλικτες ομάδες που μπορούν να αντιδράσουν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών μας σε πραγματικό χρόνο. Η στρατηγική μετασχηματισμού μας επικεντρώνεται στην παροχή game-changing, αποτελεσματικών δημιουργικών λύσεων που θα καθορίσουν το μέλλον της βιομηχανίας μας". 

Η προαγωγή του Laurentino στο νέο ρόλο, ακολουθεί την πρόσληψη της Clare Lawson στη νέα θέση της chief customer officer.