To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι προτεραιότητες των Marketers

Οι προτεραιότητες  των Marketers
Οι κορυφαίες προτεραιότητες των brands για το επόμενο έτος είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (awareness), η απελευθέρωση των μετρήσεων και η ανάπτυξη εξατομικευμένων και πιο στοχευμένων στρατηγικών, σύμφωνα με το Annual Marketing Report 2022 της Νielsen.
H αναγνωρισιμότητα του brand είναι ο κορυφαίος στόχος, καθώς απαιτεί από τους επαγγελματίες του marketing να αξιοποιήσουν μια σειρά από κανάλια, για να προσεγγίσουν το ευρύτερο κοινό. Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο αποτελεσματικό κανάλι, με το TikTok και το Instagram να κυριαρχούν στις διαφημιστικές τους επενδύσεις.
Η αυξανόμενη χρήση των media ενισχύει την ανάγκη για μέτρηση, αλλά η εμπιστοσύνη στη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) φτάνει μόνο στο 54%. Τα data θεωρούνται το κλειδί για τις εξατομικευμένες στρατηγικές του marketing, αλλά το ένα τρίτο (36%) των επαγγελματιών αναφέρει ότι η πρόσβαση σε δεδομένα και η απόκτηση πρακτικών πληροφοριών από δεδομένα είναι πολύ δύσκολη.
Η ανάπτυξη της Συνδεδεμένης Τηλεόρασης (CTV) έρχεται επίσης να προστεθεί στις προκλήσεις. Η μεγαλύτερη έμφαση σε πρωτοβουλίες με γνώμονα το «purpose» μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες του marketing να συνδεθούν καλύτερα με τους καταναλωτές (πάνω από τους μισούς καταναλωτές στις ΗΠΑ [52%] αγοράζουν από brands που υποστηρίζουν «σκοπούς» που τους ενδιαφέρουν). Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν όμως ότι το 55% των καταναλωτών δεν είναι πεπεισμένοι ότι τα brands ενθαρρύνουν την πραγματική πρόοδο σε βασικά κοινωνικά θέματα.
TAGS: Nielsen