To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OMG: Σε νεοσύστατο ρόλο η Joanna O'Connell

OMG: Σε νεοσύστατο ρόλο  η Joanna O'Connell
Η Omnicom Media Group όρισε την Joanna O'Connell στον νεοσύστατο ρόλο της επικεφαλής των πληροφοριών στη Βόρεια Αμερική. Η O'Connell θα είναι επιφορτισμένη με την ηγεσία της ομάδας πληροφοριών της αγοράς που βοηθά τους πελάτες να περιηγηθούν στο τοπίο των media της περιοχής. H τοποθέτηση σηματοδοτεί μια επιστροφή στον κόσμο των agencies για την O'Connell, η οποία ξεκίνησε την καριέρα της στο ψηφιακό agency Avenue A το 2000.
Έκτοτε έχει εργαστεί ως CMO στη MediaMath και κύρια αναλύτρια της Forrester, επιβλέποντας τη διαφημιστική κάλυψη σε όλα τα κανάλια. Πιο πρόσφατα, η O'Connell εργάστηκε και ως EVP της Καινοτομίας της εταιρείας συμβούλων μάρκετινγκ R3 παγκοσμίως.
«Με την εμπειρία δύο δεκαετιών στο να βοηθά τα brands να κατανοούν και να διαχειρίζονται με σκοπό να δημιουργούν έσοδα, η Joanna έχει τα μοναδικά προσόντα για την ώθηση των brands σε στρατηγικές μάρκετινγκ που θα προσφέρουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα για τους πελάτες τους», δήλωσε ο CEO της OMG North America, Ralph Pardo.
TAGS: Omnicom