To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Αναδείχθηκε Μost Creative Company

Omnicom: Αναδείχθηκε Μost Creative Company
Η Omnicom αναδείχθηκε Most Creative Company of the Year στα Cannes Lions. Περισσότερα από 120 agencies από 40 χώρες συνέβαλαν στον τίτλο, με περισσότερα από 175 Lions που κέρδισαν φέτος στο φεστιβάλ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο από τα creative δίκτυα της Omnicom, η DDB και η BBDO, τοποθετήθηκαν στα τρία πρώτα της κατηγορίας Network of the Year, με την DDB να έρχεται πρώτη και την BBDO τρίτη.

Ως το κορυφαίο δημιουργικό δίκτυο της χρονιάς, η DDB κέρδισε περισσότερα από 85 Lions. Το «The Last Photo» της adam&eveDDB για το ITV x Calm ήταν το έργο με τις περισσότερες βραβεύσεις στο φετινό φεστιβάλ. Κέρδισε 11 Lions, συμπεριλαμβανομένου ενός Grand Prix. Η BBDO κέρδισε 55 Lions. Το «Phone It In» της Colenso BBDO για τη Skinny σημείωσε τεράστια επιτυχία με εννέα Lions, συμπεριλαμβανομένου ενός Grand Prix.

Η BBDO Toronto συγκέντρωσε επίσης αρκετούς πόντους με το «Missing Matoaka» για το περιοδικό Muskrat, με οκτώ Lions, δύο εκ των οποίων ήταν Gold Lions. Το δίκτυο εξασφάλισε επίσης τρεις ακόμη νίκες Grand Prix με το «Inside the Newspaper» της Impact BBDO για την εφημερίδα An-Nahar, το «Eart4» της AlmapBBDO για την UN Global Compact και το «Flipvertising» από την CHEP Network για τη Samsung.

Οι εταιρείες της Omnicom συμμετείχαν σε περισσότερες από 175 καμπάνιες οι οποίες δημιουργήθηκαν για περισσότερους από 115 πελάτες. «Είμαι απίστευτα περήφανος για το πώς εμφανίστηκαν τα agencies μας φέτος. Θέλω να τους συγχαρώ για τις προσπάθειές τους· αυτό το βραβείο αντικατοπτρίζει τη λάμψη και την ακλόνητη αφοσίωσή τους πελάτες», σχολίασε ο John Wren, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Omnicom.
TAGS: Omnicom