To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Ανάπτυξη 5,2% το πρώτο τρίμηνο του 2023

Omnicom: Ανάπτυξη 5,2%  το πρώτο τρίμηνο του 2023
Η Omnicom σημείωσε ανάπτυξη κατά 5,2% το πρώτο τρίμηνο, αλλά υπάρχει μεγάλη επιφυλακτικότητα στους ανθρώπους της για το μέλλον. Ο CEO John Wren μίλησε για την οικονομική αβεβαιότητα που σχετίζεται με την αύξηση των επιτοκίων αλλά και για τα RTO σχέδια του ομίλου.
Η Omnicom παρουσίασε τις εκθέσεις κερδών του ομίλου, καταγράφοντας οργανική ανάπτυξη 5,2% και κλείνοντας το τρίμηνο με έσοδα 3,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Η Omnicom αναπτύχθηκε σε κάθε αγορά εκτός από την Ασία, όπου συνέχισε να επηρεάζεται από τις περιφερειακές προκλήσεις στην Κίνα. Η ανάπτυξη οδηγήθηκε από την επιστροφή του experiential marketing παγκοσμίως, καθώς η πρακτική αυξήθηκε οργανικά κατά 8,4% το τρίμηνο (προσπαθώντας να ανακάμψει στις ΗΠΑ). Ακολούθησαν το precision marketing (7%), οι δημόσιες σχέσεις (5,8%), η διαφήμιση και media (5,1%), το healthcare (4,8%), η εκτέλεση και υποστήριξη (3,6%) και το commerce and brand consulting (3,3%). Οι δημόσιες σχέσεις ήταν ιδιαίτερα ισχυρές λόγω διψήφιας ανάπτυξης το α’ τρίμηνο του 2022.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τους επενδυτές στις 18 Απριλίου, ο διευθύνων σύμβουλος John Wren ανέφερε ότι οι οικονομικές προοπτικές για το υπόλοιπο του έτους παραμένουν αβέβαιες, καθώς το Συμβούλιο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ συνεχίζει να αυξάνει τα επιτόκια.
TAGS: Omnicom