To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οmnicom: Επιβραδύνθηκε η ανάπτυξη το β'εξάμηνο

Οmnicom: Επιβραδύνθηκε η ανάπτυξη το β'εξάμηνο
Η Omnicom ανέφερε αύξηση των οργανικών εσόδων κατά 3,4% το δεύτερο τρίμηνο, από 5,2% που ανέφερε για το πρώτο τρίμηνο. Η οργανική ανάπτυξη (η οποία δεν περιλαμβάνει τη δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών και τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις) για το πρώτο εξάμηνο ήταν 4,3%. Ο διευθύνων σύμβουλος John Wren δήλωσε σε αναλυτές ότι η εταιρεία «παραμένει αισιόδοξη για το δεύτερο εξάμηνο του έτους», ενώ έχει κατά νου τις ανησυχίες για τη μακροοικονομική εικόνα.
Η οργανική ανάπτυξη στις ΗΠΑ υποχώρησε στο 2,4% το δεύτερο τρίμηνο, έναντι 5,1% το πρώτο τρίμηνο, εν μέρει λόγω των περικοπών μεταξύ των πελατών τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών που δυσκολεύτηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου. Σε άλλες περιοχές η ανάπτυξη ήταν: 7,5% για την Ασία-Ειρηνικό, 2,6% για την Ευρώπη, 8,4% για τη Βόρεια Αμερική (εκτός ΗΠΑ), 2,5% για το Ηνωμένο Βασίλειο, 6,9% για τη Λατινική Αμερική και 4,0% για τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Ο Wren τόνισε ότι τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου ήταν «σύμφωνα με τις προσδοκίες» και ότι ήταν γενικά ικανοποιημένος με την απόδοση της εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Τα συνολικά έσοδα το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 1,2% στα 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια και τα έσοδα για τους πρώτους έξι μήνες αυξήθηκαν κατά περίπου 1% στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η οργανική ανάπτυξη κατά κλάδο το δεύτερο τρίμηνο ήταν: 5,1% για τη Διαφήμιση και τα Media 9,2% για τo Experiential, 3,0% για την Υγεία, 2,3% για το Precision Marketing, 2,4% για το Commerce & Brand Consulting και 0,1% για τις Δημόσιες Σχέσεις.
TAGS: Omnicom