To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Εξαγοράζει την Flywheel έναντι 835 εκατ. δολαρίων

Omnicom: Εξαγοράζει την Flywheel έναντι 835 εκατ. δολαρίων
Η Omnicom εξαγόρασε τη Flywheel Digital έναντι 835 εκατομμυρίων δολαρίων και, όπως αναφέρει, είναι και η μεγαλύτερη εξαγορά που έχει πραγματοποιήσει. Η Flywheel είναι ο digital commerce βραχίονας της Ascential, μιας εταιρείας media, events και analytics, με έδρα τη Βρετανία και είναι επίσης και ιδιοκτήτρια των Cannes Lions.

Η Flywheel προσφέρει υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τα brands να πωλούν σε ψηφιακές αγορές οι οποίες λειτουργούν από εταιρείες όπως η Amazon.com, η Walmart και η Alibaba. Η Omnicom στοιχηματίζει ότι η προσθήκη της Flywheel θα κάνει το offering του digital commerce και του retail media της εταιρείας πιο ελκυστικό για τους πελάτες.

«H Flywheel φέρνει μια κλιμακούμενη ικανότητα στην Omnicom στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα του κλάδου, που είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής και μετά τo retail media», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, John Wren.

Ο Wren πρόσθεσε ότι η πρώτη κίνηση μιας εταιρείας είναι συνήθως να «χτίσει» μια ικανότητα αντί να την αγοράσει, αλλά η Flywheel έχει ήδη ένα σημαντικό προβάδισμα. Η Flywheel προσφέρει πληροφορίες και εργαλεία σε brands για διάφορες πτυχές του retail media και του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων της διαχείρισης προϊόντων προς πώληση σε διαφορετικές διαδικτυακές αγορές και της παροχής πληροφοριών σχετικά με ανταγωνιστικές τιμές.
TAGS: Omnicom