To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Holding όμιλος της Χρονιάς στα Cannes Lions

Omnicom: Holding όμιλος της Χρονιάς στα Cannes Lions
Τον τίτλο του κορυφαίου holding ομίλου απέσπασε ο Omnicom κατά την τελετή απονομής του 65ου Cannes Lions International Festival, αφήνοντας πίσω του τον WPP, ο οποίος κέρδιζε διαρκώς το συγκεκριμένο βραβείο από το 2011.

Η παρουσία του Omnicom ήταν εντυπωσιακή στη φετινή διοργάνωση και την οφείλει σε σημαντικό βαθμό στην επιτυχία της Apple και της TBWA/MAL, που κέρδισαν αρκετά golds και ένα Grand Prix στην κατηγορία Film and Film Craft. Σημαντική ήταν και η συνεισφορά της BBDO με σποτς, όπως τα "Blood Normal" για το Libresse και "The Talk" για την P&G. Τον Omnicom ακολούθησε ο WPP στη δεύτερη θέση, ενώ ο Interpublic ήταν τρίτος.

Σε ότι αφορά τον δεύτερο WPP, βίωσε μια δύσκολη χρονιά με τη χειρότερη κάμψη από το 1999, ελέω και της αποχώρησης του Martin Sorrell και την απώλεια λογαριασμών.

Άλλοι μεγάλοι νικητές των φετινών Cannes Lions ήταν η BBDO που αναδείχτηκε Network of the Year για έβδομη φορά, ακολουθούμενη από τις Ogilvy και DDB Worldwide. Agency of the Year αναδείχτηκε η Adam & Eve DDB και την ακολούθησαν οι AMV BBDO και BBDO New York.

Η Jung Von Matt Hamburg ήταν το κορυφαίο ανεξάρτητο shop, με τις Droga5 New York και Wieden & Kennedy London να ακολουθούν, ενώ η MJZ, η εταιρεία πίσω από τη διαφήμιση "Welcome Home" της Apple, κέρδισε το Palme d'Or για ένατη φορά.  
TAGS: Omnicom