To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Οργανικά έσοδα πάνω από τις προσδοκίες

Omnicom: Οργανικά έσοδα πάνω από τις προσδοκίες
Ο όμιλος Omnicom παρουσίασε άνοδο 2,9% στα οργανικά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο του 2018, με συνέπεια να ανέλθουν σε 3,7 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών. Τα έσοδα μειώθηκαν, ωστόσο, σε μη οργανική βάση στο εξεταζόμενο διάστημα κατά 0,1%.

Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 6,8%, φθάνοντας στα 502,3 εκατομμύρια δολάρια την περίοδο αυτή και τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 13,4% στα 298,9 εκατομμύρια δολάρια. Οι διαφημιστικές επιχειρήσεις του Omnicom αυξήθηκαν οργανικά το τρίτο τρίμηνο κατά 4% στα 1,9 εκατομμύρια δολάρια, με το CRM consumer experience να αυξάνεται κατά 5,5%, το PR αυξήθηκε κατά 2,3% και το healthcare αυξήθηκε κατά 2,9%. Η εκτέλεση και υποστήριξη CRM μειώθηκε κατά 3,6% την εξεταζόμενη περίοδο.

Σε περιφερειακό επίπεδο, ο όμιλος παρουσίασε την μεγαλύτερη οργανική ανάπτυξη στην Ασία-Ειρηνικό (13,6%), ακολουθούμενη από την περιφέρεια του ευρώ και άλλες χώρες της Ευρώπης (6,9%) και τη Λατινική Αμερική (1,7%). Οι ΗΠΑ έμειναν στα ίδια, σχεδόν, επίπεδα (+0,6%), ενώ οι λοιπές αγορές της Βόρειας Αμερικής γνώρισαν κάμψη 5,4%, το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε κατά 0,3% και η Μέση Ανατολή και Αφρική μειώθηκαν, επίσης, κατά 0,4%.

Τέλος, ο Omnicom έκοψε περίπου 8.400 θέσεις εργασίας παγκοσμίως το περασμένο τρίμηνο, καθώς πούλησε 19 επιχειρήσεις.
TAGS: Omnicom