Οreo: Καμπάνια σε συνεργασία με το Snapchat
Σε συνεργασία με το Snapchat προχώρησε το brand Οreο της Mondelēz, με στόχο να «τρέξει» μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με τον τίτλο «Oreo people: show your playful side».
Η καμπάνια θα «τρέξει» σε 28 διαφορετικές αγορές στην Ευρώπη και θα παρουσιάζει Snapcodes και χαρακτήρες «Oreoji» σε 134 εκατομμύρια προϊοντικές συσκευασίες, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξεκλειδώσουν «φακούς», φίλτρα και αυτοκόλλητα Oreo στην πλατφόρμα social media.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο brand activation για το Oreo στην Ευρώπη φέτος και φέρει την υπογραφή της Elvis, που ανέλαβε το project μετά από σχετικό spec, που «έτρεξε» μέσα στο 2018.
H καμπάνια περιλαμβάνει δραστηριότητα σε digital και social κανάλια καθώς και in-store εκτελέσεις. Επίσης, το tag «Oreo people» θα εμφανίζεται και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις του brand.
Η καμπάνια θα «τρέξει» σε 28 διαφορετικές αγορές στην Ευρώπη και θα παρουσιάζει Snapcodes και χαρακτήρες «Oreoji» σε 134 εκατομμύρια προϊοντικές συσκευασίες, που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξεκλειδώσουν «φακούς», φίλτρα και αυτοκόλλητα Oreo στην πλατφόρμα social media.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο brand activation για το Oreo στην Ευρώπη φέτος και φέρει την υπογραφή της Elvis, που ανέλαβε το project μετά από σχετικό spec, που «έτρεξε» μέσα στο 2018.
H καμπάνια περιλαμβάνει δραστηριότητα σε digital και social κανάλια καθώς και in-store εκτελέσεις. Επίσης, το tag «Oreo people» θα εμφανίζεται και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις του brand.