To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Αναθεωρεί τις συμφωνίες με τις media εταιρείες

P&G: Αναθεωρεί τις συμφωνίες με τις media εταιρείες
Ο Chief Brand Officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard αποκάλυψε πως η εταιρεία του θα αναθεωρήσει το σύνολο των εταιρικών συμβολαίων μέσα στο 2017, με στόχο να φέρει περισσότερη διαφάνεια στην "σκοτεινή στην καλύτερη περίπτωση και δόλια στη χειρότερη" εφοδιαστική αλυσίδα των media.

Η συγκεκριμένη αναθεώρηση θα αποτελέσει μέρος ενός σχεδίου τεσσάρων σημείων, που αποκάλυψε ο Pritchard στη διάρκεια ομιλίας του στο ετήσιο meeting ηγεσίας του IAB στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

"Για την P&G, η δημιουργικότητα δεν αποτελεί κάτι που είναι καλό να έχεις, αλλά κάτι απαραίτητο να το έχεις. Οι εταιρείες έχουν ενεργοποιήσει τη δημιουργικότητα αυτή μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας, πριν από την οποία ήμασταν περιορισμένοι. Τώρα είμαστε ελεύθεροι να φτάσουμε σε σημεία που η δημιουργικότητα δεν μπορούσε να φτάσει στο παρελθόν" δήλωσε ο Pritchard και συνέχισε: "Ωστόσο, υπάρχει κια η σκοτεινή πλευρά, καθώς έχουμε δει αύξηση στη μίζερη διαφήμιση, που συνοδεύεται από ακόμα πιο μίζερες εμπειρίες θέασης. Έχουμε μια εφοδιαστική media αλυσίδα που είναι σκοτεινή στην καλύτερη περίπτωση και δόλια στη χειρότερη και πρέπει να την καθαρίσουμε. Πρέπει να ομολογήσω πως στην P&G πιστέψαμε τον μύθο ότι μπορούμε να είμαστε πρωτοπόροι σε όλα τα τελευταία λαμπερά αντικείμενα, παρά την έλλειψη standards, μετρήσεων και επαλήθευσης. Τελικά, προσγειωθήκαμε".

Οι εξαγγελίες του Pritchard ακολουθούν το "κόψιμο" από την P&G του αριθμού των συνεργαζόμενων εταιρειών το 2015 κατά 40%, ώστε να εξοικονομήσει περί τα 200 εκατομμύρια δολάρια.