To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Συνεχίζει να ποντάρει στο digital

P&G: Συνεχίζει να ποντάρει στο digital
P&G: Συνεχίζει να ποντάρει στο digital

Ο FMCG κολοσσός Procter & Gamble υποστήριξε πως θα συνεχίσει να ποντάρει στην αποτελεσματικότητα του marketing, έπειτα από την κάμψη πωλήσεων της τάξης του 4% που παρουσίασε για το τρίμηνο που προηγήθηκε του Δεκεμβρίου.

Συγκεκριμένα, οι Like-for-like πωλήσεις για το διάστημα αυτό έπεσαν στα 20,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η καθαρή αξία των πωλήσεων σε όλες τις προϊοντικές της κατηγορίες, επηρεάστηκε από την υποτίμηση βασικών νομισμάτων. Έτσι, η πτώση στην ομορφιά και προσωπική φροντίδα έφτασε στο 4%, στην περιποίηση άγγιξε το 5% και στην οικιακή φροντίδα στο 4%.

Σε δήλωσή του στους επενδυτές του ομίλου, ο CFO Jon Moeller ξεκαθάρισε πως υπάρχει πρόθεση να συνεχιστεί η βελτίωση αποδοτικότητας του marketing και της παραγωγής, μέσω ενός βελτιωμένου marketing mix, καθοδηγούμενου από «νέα και πιο αποδοτικά digital μέσα».

«Έχουμε ενισχύσει και επενδύσει σε όλες μας τις ψηφιακές ικανότητες, συμπεριλαμβανομένων του mobile, του search και του social. Πάνω από το 30% των media επιχειρήσεών μας, αφορά στο digital» υποστήριξε.