
Όσον αφορά τις διαδικτυακές διαφημίσεις προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συμμετέχοντες καλούνται να υποβάλουν πρωτότυπα βίντεο που παρουσιάζουν το "China Chic"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέφερε ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αποτελέσματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Mark Lund θα συνταξιοδοτηθεί στα μέσα Μαϊου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Βρετανία, Ευρώπη και ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές θα μπορούν να παρακολουθήσουν κάθε Παρασκευή δύο αναμετρήσεις της κανονικής περιόδου της Major League Baseball
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργανώτρια αρχή του αγγλικού πρωταθλήματος αποφάσισε να αναστείλει τη συμφωνία της με το συνεργάτη της στη Ρωσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεξάγει έρευνα μεταξύ των μελών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταματά και τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory