Ηχηρές μεταγραφές στην Accenture Interactive
Οι Caspar Schlickum και Peter Kolster Hansen, δύο βετεράνοι του χώρου, εντάχθηκαν στο δυναμικό της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Caspar Schlickum και Peter Kolster Hansen, δύο βετεράνοι του χώρου, εντάχθηκαν στο δυναμικό της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Ann Kaminkow θα είναι η νέα global chief executive της Geometry Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Διεθνής Παραολυμπιακή Επιτροπή ανέθεσε στην Adam & Eve/DDB την ανάπτυξη μιας διεθνούς στρατηγικής για το brand της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aποχωρεί από τη Walmart, όπου εντάχθηκε τον Αύγουστο του 2015, μετά από 22 χρόνια στην Accenture
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία τόνισε ότι αντιμετωπίζει ισχυρότερες πιέσεις στο α΄ εξάμηνο, λόγω της απώλειας πελατών το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aκριβώς απέναντι από τα γραφεία της AKQA, του digital agency της WPP...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Creative Officer για τις περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιλαμβάνεται στη λίστα του καταξιωμένου περιοδικού Fast Company με τις πιο καινοτόμους εταιρείες για το 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μέτρο των φοροελαφρύνσεων σε όσους αυξάνουν τις διαφημιστικές επενδύσεις έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής αποτελεσματικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι πρώτες επαφές με τα agencies έχουν γίνει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Adweek επισήμανε την εντυπωσιακή επίδοση της εταιρείας μετά από ένα πολύ δύσκολο 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο joint venture θα επενδύσει σε ταλαντούχα τοπικά στελέχη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory