To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ιταλία: Αποδίδουν τα κίνητρα για διαφήμιση

Ιταλία: Αποδίδουν τα κίνητρα για διαφήμιση
Σημαντικά αποτελέσματα φαίνεται να προσφέρουν οι φοροελαφρύνσεις που παρέχονται στην Ιταλία σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, που προχωρούν σε αύξηση της διαφημιστικής επένδυσής τους σε μέσα όπως ο ημερήσιος Τύπος, τα περιοδικά, τα online media, η τοπική τηλεόραση και οι ραδιοφωνικοί
σταθμοί.

Το συγκεκριμένο μέτρο, που έχει παρουσιαστεί αναλυτικά από το advertising. gr και το adbusiness, ενεργοποιήθηκε το 2018 και όπως όλα δείχνουν, έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής αποτελεσματικό.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η συνολική διαφημιστική δαπάνη στην Ιταλία αυξήθηκε κατά 2% το 2018, καταγράφοντας θετικό πρόσημο σε 13 διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των φαρμακευτικών (+2,2%), της ψυχαγωγίας (+28%), των εκδόσεων και των media (+6,5%), των ηλεκτρικών συσκευών (+21,7%), των επαγγελματικών υπηρεσιών (+21,9%) και των ποτών (11,3%).

Μάλιστα, οι επιδόσεις αυτές κατεγράφησαν σε μια δύσκολη χρονιά για την ιταλική οικονομία, με βασικά χαρακτηριστικά την αβεβαιότητα λόγω της προεκλογικής περιόδου αλλά και την αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης για σημαντικό διάστημα μετά τις εκλογές, τη διαμάχη με την Ευρωπαϊκή
Ένωση και την απειλή της αποχώρησης από την Ευρωζώνη και τελικά την τεχνική κρίση στην οποία μπήκε η χώρα.

Άνοδος διαφημιστικής απορρόφησης καταγράφηκε στην τηλεόραση (+0,6%), το ραδιόφωνο (5,5%), το digital (+8,0%), τον κινηματογράφο (+6,4%), τα μέσα μαζικής μεταφοράς (+11,8%) και την Go TV (+16,1%).