
Στην Havas Group Media ο Bret Leece
Aναλαμβάνει τον παγκόσμιο ρόλο του chief data & innovation officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει τον παγκόσμιο ρόλο του chief data & innovation officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 26 χρόνια συνεργασίας με την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Andréa Mallard, από το -ιδιοκτησίας GAP- athleisure brand Athleta θα είναι η πρώτη chief marketing officer στην ιστορία της πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kolle Rebbe αποτελεί μέρος μιας σειράς κινήσεων που η Accenture έχει κάνει σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lida κάλυψε την ηγεσία της με την επιλογή ενός νέου chief executive, τον οποίο βρήκε στο πρόσωπο του Jonathan Goodman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP φέρεται να ζήτησε από τη senior ηγεσία του του να αναστείλει τα σχέδια προσλήψεων νέων στελεχών μέχρι το νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO και president της BBDO Worldwide, Andrew Robertson ανακοίνωσε δύο σημαντικές αλλαγές στην περιφερειακή διαχείριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Havas Media Group ανέθεσε στον John Paul Cadman το νεοσύστατο ρόλο του chief planning officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MDC Partners προχωρά σε ενσωμάτωση του social media shop Attention στη media εταιρεία Assembly, η οποία ενισχύει με τον τρόπο αυτό τις in-house δημιουργικές της ικανότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dropbox έστειλε τον media λογαριασμό της στη Mediahub New York μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη εταιρεία τροφίμων J.M. Smucker έχει ολοκληρώσει τη marketing αναθεώρηση που πραγματοποίησε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Group M του ομίλου WPP επέλεξε τον Marc Bignell για να αποτελέσει τον παγκόσμιο επικεφαλής του trading, αντικαθιστώντας τον Johan Boserup, ο οποίος μετακόμισε στον Omnicom νωρίτερα αυτό το έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory