
Στην Initiative τα media της Revlon διεθνώς
Η Initiatice αναδείχτηκε νικήτρια στο spec της Revlon για την ανάθεση του παγκόσμιου media λογαριασμού της, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Initiatice αναδείχτηκε νικήτρια στο spec της Revlon για την ανάθεση του παγκόσμιου media λογαριασμού της, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Publicis ανακοίνωσε την επιλογή του προσώπου που θα αποτελέσει τον πρώτο chairman για την περιφέρεια Μέσης Ανατολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Skoda, η μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη Volkswagen, προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pizza Hut επέλεξε την GSD&M για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση spec που ξεκίνησε τον Μάρτιο και βρήκε την εταιρεία να διακόπτει τη συνεργασία της με τη Droga5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από το Publicis Groupe αποτελεί ο Jason Kodish, καθώς υπέβαλλε την παραίτησή του και την κοινοποίησε μέσω μακροσκελούς email προς το προσωπικό του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo έχει ξεκινήσει την αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα εργαστεί σε ένα συγκεκριμένο creative brief για το gin brand Tanqueray, το οποίο δεν συνεργάζεται πλέον με την Adam & Eve/DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble επέλεξε τον Craig Buchholz για την κάλυψη της νέας θέσης του chief communications officer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο του κορυφαίου holding ομίλου απέσπασε ο Omnicom κατά την τελετή απονομής του 65ου Cannes Lions International Festival, αφήνοντας πίσω του τον WPP, ο οποίος κέρδιζε διαρκώς το συγκεκριμένο βραβείο από το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wieden+Kennedy επέλεξε τον Andre Gustavo σαν group brand director, υπεύθυνο για την καθοδήγηση του λογαριασμού της Nike σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφού έβλεπε την πλάτη του Omnicom τα τρία προηγούμενο χρόνια, ο WPP έκανε δυναμικό comeback στο φετινό Cannes Lions Festival of Creativity, με τη MediaCom να κερδίζει το Media Network of the Year Lion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FootLocker ξεκίνησε αναζήτηση εταιρείας η οποία θα χειριστεί τις πανευρωπαϊκές διαφημιστικές της δραστηριότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα holding εταιρεία, η Plan A, εμφανίστηκε στη διαφημιστική βιομηχανία, με founders τους MT Carney και Andrew Essex.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory