
Διαφημιστικό spec από τη luxury σοκολάτα Godiva
Η luxury μάρκα σοκολάτας Godiva, που ανήκει στην Pladis, ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ luxury μάρκα σοκολάτας Godiva, που ανήκει στην Pladis, ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην CEO του WPP, Martin Sorrell παραβρέθηκε στο συνέδριο Techonomy NYC 18, στην πόλη της Νέας Υόρκης και ξεκαθάρισε πως το τέλος της θητείας του στην κεφαλή του μεγαλύτερου holding ομίλου marketing υπηρεσιών στον κόσμο, δεν σηματοδοτεί και το τέλος της δικής του καριέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Worldgroup προήγαγε τον Chris Macdonald στη θέση του president των διαφημιστικών και συμμαχικών εταιρειών και τη Nannette Dufour σε αυτή της president των global clients and business leadership.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GlaxoSmithKline έχει ξεκινήσει την αναθεώρηση χειρισμού του, ύψους 1,3 δισ. λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της, προκαλώντας συναγερμό στις MediaCom και PHD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της, προχωρά η Revlon κι ενώ έχουν περάσει 10 μήνες από την περίοδο που η εταιρεία καλλυντικών συγκέντρωσε media και δημιουργικό για το σύνολο του brand portfolio της στον WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cannes Lions ανακήρυξε τη Google σαν τον Creative Marketer of the Year για το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο Dentsu Aegis κατάφερε να διατηρήσει τον χειρισμό των παγκόσμιων επιχειρήσεων media planning and buying της Microsoft.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture Interactive είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε να αποτελέσει την βασική συνεργάτιδα της Radisson Hotel Group στο κομμάτι του experience marketing και σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Daimler - μητρική εταιρεία της Mercedes Benz - έχει ξεκινήσει αναθεώρηση των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της, σύμφωνα με πληροφορίες ανθρώπων που παρακολουθούν το θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Anomaly καταλήγει η Weight Watchers International για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο περιθώριο της συγχώνευσης με τη Sainsbury, η Asda ανακοίνωσε πως μετακίνησε τις διαφημιστικές της επιχειρήσεις στην Abbott Mead Vickers BBDO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP παρουσίασε πτώση 4% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, με συνέπεια αυτά να φτάσουν στις 3,555 εκατ. λίρες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory