
Publicis: Αναλαμβάνει global CCO ο Nick Law
Ο όμιλος Publicis ανακοίνωσε πως ο πρώην vice chairman και global CCO του digital shop R/GA, Nick Law, ορίστηκε σαν global CCO του ομίλου και President της Publicis Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis ανακοίνωσε πως ο πρώην vice chairman και global CCO του digital shop R/GA, Nick Law, ορίστηκε σαν global CCO του ομίλου και President της Publicis Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα ηλεκτρονικών ειδών ήχου, Bose, επέλεξε μια "custom-built" ομάδα εταιρειών του WPP, για τη διαχείριση των παγκόσμιων λογαριασμών δημιουργικού, media και digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος chief executive της OMD Worldwide, Florian Adamski όρισε τον Guy Marks σαν chief executive της περιφέρειας EMEA και τον Brian Crotty ως chief executive στη Λατινική Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Formula One προχώρησε στην πρόσληψη των Wavemaker και Brainlabs για τη διαχείριση των αντίστοιχων λογαριασμών παραδοσιακών και digital media, έπειτα από την ολοκλήρωση των σχετικών διαγωνιστικών διαδικασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την εποχή που η Mastercard λάνσαρε την καμπάνια με τίτλο Priceless, η εταιρεία πληρωμών επανέρχεται και ζητά από τους καταναλωτές να αναλάβουν δράση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mars Inc. επιδιώκει να μετακινηθεί από τη μοντέλο χρήσης τριών media εταιρειών σε αυτό τους ενός ενιαίου παγκόσμιου media εταίρου και σε αυτό το πλαίσιο, ανακοίνωσε την έναρξη της σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mini βρίσκεται σε συζητήσεις με διαφημιστικές εταιρείες ενόψει του παγκόσμιου marketing λανσαρίσματος του πρώτου ηλεκτρικού της αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ebay βρίσκεται σε αναζήτηση υποστηρικτικής δημιουργικής εταιρείας στην Ευρώπη, πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την πρόσληψη της VCCP σαν τη βασική της συνεργάτιδα στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Expedia συγκέντρωσε τις παγκόσμιες διαφημιστικές της επιχειρήσεις στη Saatchi & Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starbucks ξεκίνησε την αναζήτηση της πρώτης εταιρείας για το customer engagement στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη διαδικασία του Brexit να βρίσκεται σε εξέλιξη, ο WPP ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευρωπαϊκή του παρουσία, με την εξαγορά της πορτογαλικής δημιουργικής εταιρείας Bomptempo, Anahory & Ralha (BAR).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Omnicom καταργεί τη λειτουργία της Rocket σαν αυτόνομη media εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ενσωματώνει στη Hearts & Science.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory