
Maxus: Ανακοίνωσε worldwide head στο programmatic
Η Maxus προήγαγε τον Richard Lloyd στη θέση του worldwide head of programmatic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Maxus προήγαγε τον Richard Lloyd στη θέση του worldwide head of programmatic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Goodby Silverstein & Partners και Cisco αποφάσισαν να διακόψουν τη συνεργασία τους έπειτα από πέντε χρόνια, με τον τεχνολογικό κολοσσό να εντάσσει ξανά στο ρόστερ την Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβράδυνση σημείωσε η ανάπτυξη του Dentsu Aegis Network στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με συνέπεια να πέσει στο 3,1%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas κατέληξε στην επιλογή του Peter Mears, προκειμένου να επιβλέπει τις επιχειρήσεις του παγκόσμιου δικτύου των media εταιρειών του, υπό τον ρόλο του chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vivendi προχωράει στην εξαγορά του ομίλου Havas, υλοποιώντας μια συγχώνευση η οποία αναμενόταν καιρό και θα δημιουργήσει ένα κολοσσό στο χώρο της διαφήμισης, των media και της διασκέδασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ζenith προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας "παγκόσμιας προσέγγισης" με την ονομασία ROI+, καθώς επιδιώκει να προσφέρει περισσότερες "upstream" στρατηγικές συμβουλές σε brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24η έκδοση του International Festival of Creativity Golden Drum, που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Σλοβενίας, Λιουμπλιάνα, από τις 18 ως τις 20 Οκτωβρίου, ανακοίνωσε τους πρώτους διεθνείς ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γαλλική εταιρεία αλκοολούχων Remy Cointreau προχώρησε στην πρόσληψη της UM για την ανάθεση χειρισμού του βρετανικού media planning and buying, χωρίς να πραγματοποιήσει spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ News Corp., η μητρική εταιρεία των The Times και The Sun παρουσίασε παγκόσμια τριμηνιαία έσοδα 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που ήταν αυξημένα κατά 5% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά 1,9 δισ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Possible, ιδιοκτησίας του ομίλου WPP, προχώρησε στην εξαγορά της Marketplace Ignition, μιας e-commerce εταιρείας, που εστιάζει στη συμβουλευτική πελατών για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους στο Amazon και σε άλλα online εμπορικά πεδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Barilla ανακοίνωσε πως έφτασε σε συμφωνία μεγάλης χρονικής διάρκειας με τον αστέρα του τένις, Roger Federer, προκειμένου να αποτελέσει τον νέο ambassador του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ StrawberryFrog, η δημιουργική εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από 20, περίπου, χρόνια, προχώρησε σε επαναγορά της από τη μητρική Apco Worldwide.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory