
RB: Σε Havas και McCann τα Finish και Nurofen
Η Reckitt Benckiser επέλεξε τις Havas και McCann London για τον χειρισμό των παγκόσμιων διαφημιστικών λογαριασμών των Finish και Nurofen αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Reckitt Benckiser επέλεξε τις Havas και McCann London για τον χειρισμό των παγκόσμιων διαφημιστικών λογαριασμών των Finish και Nurofen αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διεθνής εταιρεία media sales, Publicitas προχωρά σε rebranding και ονομάζεται NewBase, δίνοντας έμφαση στην ανεξαρτησία της, έπειτα από την αλλαγή ιδιοκτησιακού την περσινή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Belvedere Vodka προχώρησε στην πρόσληψη της KBS, προκειμένου να αποτελέσει την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ British Airways επιβεβαίωσε πως προχώρησε στην πρόσληψη ομάδας του WPP για τον χειρισμό του δημιουργικού, του media, των social media και του paid search.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 72andSunny εξαπλώνει τη διεθνή της παρουσία κι επεκτείνεται στην περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού με νέα γραφεία σε Σιγκαπούρη και Σίδνεϊ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Airbnb, η online εμπορική πλατφόρμα ενοικίασης σπιτιών σε όλο τον κόσμο, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey Worldwide ανακοίνωσε πως προχώρησε στην πρόσληψη ενός νέου global chief creative officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκα κορυφαίοι και αναγνωρισμένοι διεθνείς experts θα πλαισιώσουν τον John Mescall, στην κριτική επιτροπή του Best Practice των βραβείων Golden Drum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC προσέλαβε την πρώην executive της Mondelez International, Leanne Cutts προκειμένου να αποτελέσει τη νέα επικεφαλής του marketing στον όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MillerCoors επιβεβαίωσε τη φημολογία που την ήθελε να καταλήγει οριστικά στη νέα digital και social media συνεργάτιδα του brand Miller Lite.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global CEO της IPG Mediabrands, Henry Tajer αποχωρεί από την εταιρεία, έπειτα από δυο χρόνια σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προσθήκη νέων μελών στην παγκόσμια ομάδα ηγεσίας, προχώρησε τις προηγούμενες ημέρες η World Federation of Advertisers (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory