
iProspect: Ανακοίνωσε global chief product officer
Η iProspect προχώρησε στην πρόσληψη του Rohan Philips για την ανάληψη καθηκόντων global chief product officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ iProspect προχώρησε στην πρόσληψη του Rohan Philips για την ανάληψη καθηκόντων global chief product officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AB InBev επέλεξε τη Fallon για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας μπίρας Lime-A-Rita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από ένα χρόνο διαπραγματεύσεων και pitches, η McDonald's επέλεξε τελικά την Publicis.Sapient και την τεχνολογική συμβουλευτική Capgemini για την παροχή υπηρεσιών τεχνολογικής καινοτομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Πόλη της Λιουμπλιάνας και το Golden Drum Festival προσκαλούν τους ενδιαφερόμενους να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό Young Drummers Competition, για την ανάδειξη του καλύτερου και πιο δημιουργικού πόστερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Crispin Porter & Bogusky προχώρησε στην πρόσληψη του Erik Sollenberg, του chief executive της αδερφής εταιρείας Forsman & Bodenfors, για την ανάληψη καθηκόντων global chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ retail κολοσσός Macy's επέλεξε τη BBDO New York για τον χειρισμό του, ύψους 700 εκατ. δολαρίων, δημιουργικού του λογαριασμού κι έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ανησυχίες της Procter & Gamble σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις της στο διαδίκτυο, οδήγησαν σε περικοπή 140 εκατομμυρίων δολαρίων στις ψηφιακές διαφημιστικές της δαπάνες το περασμένο τρίμηνο, σύμφωνα με όσα ανέφερε η εταιρεία την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coty επέλεξε την R/GA για τον χειρισμό του δημιουργικού marketing των brands που εξαγόρασε πρόσφατα, Clairol και Wella, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Detroit Pistons είναι η τελευταία ομάδα στο NBA που ανακοίνωσαν συμφωνία χορηγίας φανέλας με την Flagstar Bank για την επόμενη σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Worldgroup προχώρησε στην επιλογή του Toby Southgate προκειμένου να αποτελέσει τον νέο global chief growth officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic παρουσίασε κάμψη 1,7% στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φετινό Φεστιβάλ των Καννών συγκέντρωσε έσοδα 62,9 εκατομμυρίων λιρών για την ιδιοκτήτρια εταιρεία Ascential, παρά τη μικρή μείωση στις συμμετοχές για τις βραβεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory