Tencent: Στην Droga5 η διαφήμιση στις Ηνωμένες Πολιτείες
Ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent προσέλαβε την Droga5 σαν την πρώτη δημιουργική συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent προσέλαβε την Droga5 σαν την πρώτη δημιουργική συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διοργανώτρια αρχή του NBA προχώρησε σε αλλαγή του λογοτύπου της ύστερα από 48 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο marketing director του brand βότκας Wyborowa της Pernod Ricard, Philip Ainsworth, είναι εκείνος που επιλέχθηκε για να ηγηθεί του marketing της εταιρείας αλκοολούχων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναφορικά με τις συνθήκες που προκάλεσαν την αυτοκτονία ενός υπαλλήλου του στην Ιαπωνία το 2015, ο όμιλος Dentsu κρίθηκε επίσημα υπεύθυνος για το γεγονός...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η BETC Paris είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε από το PSA Group για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της μάρκας Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bentley αποφάσισε τελικά να διατηρήσει τη συνεργασία της με την Keko London, έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μουσική υπηρεσία Shazam προχώρησε στην πρόσληψη της branded content marketing chief της Viacom, Alexis Rodriguez, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα επικεφαλής του τμήματος global marketing solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Richard Pinder παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του σαν chief executive της Crispin Porter & Bogusky London, καθώς αναζητά "επιστροφή στην επιχειρηματική ζωή".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Media προχωρά σε rebranding της Mediavest Spark σε Spark Foundry, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη σειρά υπηρεσιών της media εταιρείας και να της προσδώσει ένα "start up πνεύμα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coty βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης εταιρείας για τον χειρισμό social media δραστηριότητας για τη μάρκα Rimmel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο WPP αποφάσισε να ενσωματώσει την Possible μέσα στη Wunderman, καθώς επιδιώκει να "ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις των παγκόσμιων marketers τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Apple δουλεύει πάνω στη βελτίωση του οικονομικού συστήματος συνεργασίας με τους publishers, οι οποίοι στέλνουν μεν άρθρα και content προς δημοσίευση στο News app, ωστόσο οι επιστροφές που λαμβάνουν, είναι πολύ μικρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory