Dentsu Media: Ντεμπούτο στην Αυστραλία
Ο όμιλος Dentsu Aegis προχώρησε σε rebranding της αυστραλιανής media εταιρείας, Mitchell & Partners, ονομάζοντάς την Dentsu Mitchell Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Dentsu Aegis προχώρησε σε rebranding της αυστραλιανής media εταιρείας, Mitchell & Partners, ονομάζοντάς την Dentsu Mitchell Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινά η αναζήτηση για νέα παγκόσμια δημιουργική εταιρεία, που θα χειριστεί τις δραστηριότητες του brand μπίρας Desperados.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sony Mobile προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, τον οποίο χειρίζεται η Adam & Eve/DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι δείχνει η έκθεση AdEx Benchmark 2014 του IAB Europe για την πορεία της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής αγοράς και πώς κινήθηκε η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση που αφορά στις αγορές της Ευρώπης και της Αυστραλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση χωρίς spec μετά το «διαζύγιο» με W+K πριν από δυο περίπου εβδομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο προερχόμενος από την Ogilvy & Mather, Chris Garbutt επιλέχθηκε για να αποτελέσει παγκόσμιο creative president και chief creative officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Deal ύψους 1,3 δις. ευρώ με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή από το 2016 μέχρι το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων κατέληξε σε digital συνεργάτη για 3 ευρωπαϊκές χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέμπτη διαδοχική βράβευση στο Φεστιβάλ των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μάρκα αυτοκινήτων επιδιώκει να προβάλει τον εαυτό της σαν ένα πιο σοβαρό και κοινωνικά συνειδητό brand, με το λανσάρισμα νέας οπτικής ταυτότητας και φιλοσοφίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory