
BA: Παγκόσμια ψηφιακή αναθεώρηση
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου ψηφιακού διαφημιστικού της λογαριασμού προχωρά η British Airways.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου ψηφιακού διαφημιστικού της λογαριασμού προχωρά η British Airways.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γαλλικός όμιλος Publicis παρέτεινε για άλλη μια φορά ο deadline στους μετόχους της Sapient προκειμένου να κάνουν αποδεκτή την πρόταση εξαγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην R/GA ανέδειξε το Advertising Age σαν την κορυφαία εταιρεία επικοινωνίας της χρονιάς που πέρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύναψη συμφωνίας με την πλατφόρμα, προκειμένου να παρακολουθεί καλύτερα τις δραστηριότητες των χρηστών και να προσφέρει διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των παγκόσμιων media buying και planning επιχειρήσεών της, φαίνεται να προχωράει η Unilever, σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα που βρίσκονται κοντά στο συγκεκριμένο γεγονός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Campari αποκαλύπτει το Ημερολόγιο του 2015 με την ονομασία ‘Mythology Mixology’ και πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Eva Green.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστρέφει έπειτα από 8 χρόνια στο μεγάλο αθλητικό event η μάρκα με σποτ για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε το social δίκτυο, βάσει έκθεσης που συνέταξε σε συνεργασία με τη Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν είναι συχνό το φαινόμενο για ένα brand να εμπνέει συναισθήματα μελαγχολίας στους καταναλωτές…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσληψη του Jay Altschuler, που προέρχεται από τη Unilever, ώστε να χειριστεί το Media planning and buying σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Gruppo Campari έχει προσεγγίσει διαφημιστικές εταιρείες για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα προβάλει το νέο της ημερολόγιο, το οποίο κυκλοφορεί από το 1900.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροαγωγή για τον Prashant Fuloria, έξι μήνες περίπου μετά την ένταξή του στην εταιρεία, στο πλαίσιο εξαγοράς της Flurry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory