
Νέα καμπάνια από τη Fisher-Price
Στο επίκεντρο νεογέννητα μωρά που ήρθαν στον κόσμο μέσα στις πρώτες ώρες του 2015!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο νεογέννητα μωρά που ήρθαν στον κόσμο μέσα στις πρώτες ώρες του 2015!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald\'s λανσάρισε ένα νέο marketing πλάνο για να αναζωογονήσει τις πωλήσεις στις ΗΠΑ και να συνδέσει εκ νέου το brand με τους millenial καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο adage κάνει τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο επικερδές εργαλείο του social δικτύου, έπειτα από μια δοκιμαστική περίοδο, θα μπορεί να χρησιμοποιείται από όλους τους διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εξαγορά της εταιρείας δημοσίων σχέσεων και βιωματικών εμπειριών Formula προχώρησε ο όμιλος Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε μελέτη της AudienceScience για την επένδυση στο programmatic media buying μέσα στους επόμενους μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chief executive του Publicis Groupe χαρακτήρισε το 2014 σαν μια «τραγική χρονιά» έπειτα από την κατάρρευση της, αξίας 35 δις. δολαρίων, συγχώνευσης με τον όμιλο Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό πρόσωπο για τρίτη συνεχή χρονιά η Alexa Chung, ενώ το νέο film θα αποκαλυφθεί στα social media στις 9 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η μελέτη της SocialBakers για τη σχέση των brands με τις δυο δημοφιλείς social πλατφόρμες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεσβευτής και creative director στη γυναικεία ένδυση θα αποτελέσει για το brand η γνωστή τραγουδίστρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή ηθοποιός πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Jim Beam “Make History.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια ανάθεση έπειτα από spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης η Bartle Bogle Hegarty, BBDO, Ogilvy & Mather και Wieden + Kennedy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory