To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια αναθεώρηση από την Campbell Soup

Παγκόσμια αναθεώρηση από την Campbell Soup
Η μακρόχρονη σχέση που διατηρούν οι BBDO και Campbell Soup Co. απειλείται, καθώς η εταιρεία τροφίμων και ποτών προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση, στοχεύοντας σε ενοποίηση του media και του δημιουργικού σε μια κοινή holding εταιρεία.

Η Campbell αναζητά ένα ομιλικό σχήμα που θα χειριστεί ευρεία σειρά καθηκόντων, όπως η στρατηγική, το δημιουργικό, το digital, το media planning and buying, το brand PR και το design σε διάφορες περιφέρειες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών. Τα brands που καλύπτει, μεταξύ άλλων, η αναθεώρηση είναι τα Chunky, Swanson, Pace, Prego, Spaghettios και η σειρά από σούπες Campbell.

Σημειώνεται πως η Campbell Soup αποτελεί τον 133ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στις Ηνωμένες Πολιτείες, με δαπάνη 321 εκατομμυρίων δολαρίων την περσινή χρονιά, σύμφωνα με το Ad Age Datacenter.

Όσο για τη σχέση της με τη BBDO, αριθμεί περισσότερα από 50 χρόνια, γεγονός που την καθιστά μια από τις μεγαλύτερες σε διάρκεια στη διαφημιστική βιομηχανία. Σημειώνεται πως η Anomaly, που ανήκει στην MDC Partners, κατάφερε να εισχωρήσει στο ρόστερ της Campbell την περσινή χρονιά, ώστε να εργαστεί για ορισμένα brands.

Επιπλέον, η media συνεργάτιδα της εταιρείας είναι η MEC του WPP, σε μια σχέση που ξεκίνησε το 1999.