To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση από τη Ford

Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση από τη Ford
Η Ford προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, σε μια κίνηση που προκύπτει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την αποχώρηση του Martin Sorrell από τη θέση του CEO του ομίλου WPP.

"O WPP θα έχει την ευκαιρία να ανταγωνιστεί με άλλες εταιρείες για να διατηρήσει τα τμήματα της επιχείρησης που του αναλογούν και θα παραμείνει συνεργάτης της Ford σε άλλα βασικά πεδία",
δήλωσε η GTB, η αποκλειστική εταιρεία που έχει δημιουργήσει ο WPP για τη Ford.

Η απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας, αν και αποτελεί πλήγμα για τον WPP, δεν προκαλεί μεγάλη έκπληξη, καθώς η Ford είχε δηλώσει ότι επανεξετάζει την παγκόσμια συνεργασία της με τον όμιλο από τον περσινό Νοέμβριο.

Υπενθυμίζεται πως το 2016 ο WPP τροποποίησε τις λειτουργίες των Team Detroit, Blue Hive και Retail First, οι οποίες δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετήσουν τη Ford, και τις ενέταξε κάτω από μια ενιαία παγκόσμια ταυτότητα, την Global Team Blue ή GTB. Η GTB λειτουργεί 49 γραφεία σε έξι ηπείρους και είναι η μεγαλύτερη εταιρική ομάδα του WPP, με περισσότερα από 2.000 στελέχη.
TAGS: WPP, Ford