To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο media review έχει ξεκινήσει η Lego Group

Παγκόσμιο media review  έχει ξεκινήσει η Lego Group
Η Lego Group έστειλε σε διάφορα media agencies πρόσκληση συμμετοχής σε αναθεώρηση για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning &buying, σύμφωνα με το Ad Age. Το RFI στάλθηκε σε όλα τα μεγάλα δίκτυα, σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στo θέμα και η διαδικασία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο.
Τo brand παιχνιδιών με έδρα τη Δανία συνεργάζεται με την Initiative, η οποία χειρίζεται το media buying and planning από το 2017 και επενδύει περίπου 330 εκατομμύρια λίρες σε διαφήμιση σε media παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence .
Πρόσφατα, η Lego και η Initiative συνεργάστηκαν σε μια audio-led καμπάνια με την κωμική ηθοποιό Σου Πέρκινς και άλλες celebrities, για να ενθαρρύνουν τους ενήλικες να χρησιμοποιούν τις κατασκευές Lego ως μια μορφή de-stressing.
Επίσης, η εταιρεία τον Νοέμβριο είχε λανσάρει τη «μεγαλύτερη» εορταστική καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Katy Perry. Η Lego Group, που το 2022 γιόρτασε 90 χρόνια της, συνεργάστηκε με παιδιά για τη διαφημιστική ταινία και η παγκόσμια καμπάνια «έτρεξε» σε τηλεόραση, ψηφιακά μέσα, out of home, κοινωνικά δίκτυα και e-commerce, καθώς και στα φυσικά καταστήματα. 
TAGS: Lego