To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pepsi: Νέα ψηφιακή καμπάνια

Pepsi: Νέα ψηφιακή καμπάνια

Η Pepsi στρέφεται στο ηλικιακό γκρουπ 16-25 ετών, που είναι άκρως συνδεδεμένο με τα social media, μέσω της νέας ψηφιακής παγκόσμιας καμπάνιας της, η οποία έχει σαν στόχο να αιχμαλωτίσει αυτό που περιγράφεται σαν «ζωντανό και νεανικό πνεύμα».

Η εταιρεία αναψυκτικών επιδιώκει να «χτίσει» πάνω στο θετικό momentum των πωλήσεών της, μέσα από τέσσερα online και τηλεοπτικά σποτς, τα οποία ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να γιορτάσουν το «τώρα».

Το content υπογράφουν οι μικρές εταιρείες της Νέας Υόρκης, Lloyd&Co και Moondog, με την Pepsi να αφήνει στην άκρη, σε αυτή την περίπτωση, τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον όμιλο Omnicom.

TAGS: Global News