To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pernod Ricard: Spec για τα media στην Ευρώπη

Pernod Ricard: Spec για  τα media στην Ευρώπη
Η Pernod Ricard ξεκίνησε την επανεξέταση του media λογαριασμού της στα ευρωπαϊκά media αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ, με την υποστήριξη της ID Comms. Τα αιτήματα εστάλησαν την περασμένη Τρίτη, 9 Ιανουαρίου, και η εταιρεία αλκοολούχων ποτών στοχεύει να βρει ένα συνεργάτη υπό τον οποίο θα ενοποιήσει τον media λογαριασμό της.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Pernod Ricard συνεργάζεται με τη Manning Gottlieb της OMD για τον προγραμματισμό και το media buying. Η Omnicom Media Groupe επιλέχθηκε το 2021. Επί του παρόντος, τα brands της Pernod Ricard συνεργάζονται με πολλαπλούς ομίλους και η αναθεώρηση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου παγκόσμιου μετασχηματισμού για την εδραίωση του νέου καταλόγου των media agencies. Το νέο agency θα εργαστεί σε 15 αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας.
Η Pernod Ricard έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Virtue Worldwide, Crispin Porter Bogusky, Droga5 London, Buzzman και M&C Saatchi για το δημιουργικό της. Η ID Comms αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με το review.