To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πιλοτικό «ντεμπούτο» για το Nielsen One

Πιλοτικό «ντεμπούτο»  για το Nielsen One
H Nielsen παρουσιάζει σε δοκιμαστικό στάδιο το Nielsen One, το εργαλείο της για cross-platform μετρήσεις, που φιλοδοξεί να αποτελέσει το κοινό «νόμισμα» για γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες.

Αν και το προϊόν δεν αναμένεται να λανσαριστεί επίσημα μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022, η Nielsen θα παρουσιάσει τη δοκιμαστική εκδοχή του, που φέρει την επωνυμία Nielsen One Alpha τον επόμενο μήνα στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας. Η Disney και η Magna της IPG Mediabrands συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των 10 agencies, διαφημιζομένων και publishers, που θα συμμετέχουν στο Nielsen One Alpha, το οποίο θα εμπλουτίζεται σταθερά μέχρι το τελικό λανσάρισμα του Nielsen One στο τέλος του επόμενου χρόνου.
Το Nielsen One Alpha θα αφορά ad campaigns και θα αποτελεί σύστημα cross-platform μετρήσεων που θα μπορεί να συγκρίνει και να εντοπίζει τις επικαλύψεις ακροατηρίων, σε across linear και connected TV καθώς και σε computer και mobile οθόνες. Μετά την πώληση του κλάδου Global Connect τον Μάρτιο του 2021, η Nielsen επικεντρώνεται στην παροχή ψηφιακών και με παγκόσμια εφαρμογή λύσεων για τα media, σε τρεις άξονες: Μετρήσεις, Αποτελεσματικότητα Επικοινωνίας και Υπηρεσίες Περιεχομένου.

Η Nielsen εμπλουτίζει και βελτιώνει τις πρωτοποριακές της υπηρεσίες μετρήσεων, ενσωματώνοντάς τες στην ενιαία πλατφόρμα “Nielsen One”. Αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη τεχνογνωσία και την πείρα της, προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών planning και outcomes για marketers και agencies, ώστε να βελτιώνουν την αποδοτικότητα των επενδύσεών τους στην επικοινωνία.
TAGS: Nielsen