To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΠΟΥ: Ζητά περιορισμούς στις διαφημίσεις για παιδιά

ΠΟΥ: Ζητά περιορισμούς στις διαφημίσεις για παιδιά
O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου μετά τη δημοσίευση έρευνας που προειδοποιεί ότι τα παιδιά εκτίθενται σήμερα σε πολύ περισσότερες διαδικτυακές διαφημίσεις για junk
food από ό,τι παλιά. 

Ο ΠΟΥ ζητά την επιβολή περιορισμών στη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ που προωθεί σε ανηλίκους ανθυγιεινά προϊόντα, προειδοποιώντας ότι οι ελεγκτικοί οργανισμοί δεν έχουν τα κατάλληλα εργαλεία
για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.

Ανησυχία επικρατεί και για την έξαρση της παχυσαρκίας, η οποία έχει οδηγήσει στην επιβολή αυστηρών
μέτρων στα παραδοσιακά διαφημιστικά κανάλια, αλλά αδυνατεί να επιβάλει περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι digital marketers χρησιμοποιούν πλέον influencers, youtubers και «advergames», που είναι ειδικά
σχεδιασμένα για να δελεάσουν τους ανηλίκους.