To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Programmatic: Κυριαρχεί αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνεται

Programmatic: Κυριαρχεί αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνεται
Άνοδο 24% καταγράφει φέτος το Programmatic σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά σύμφωνα με εκτιμήσεις της ZenithOptimedia, η ανάπτυξη αυτή αναμένεται να επιβραδυνθεί την επόμενη χρονιά. Σύμφωνα με την εταιρεία του Publicis Groupe, η κάμψη αυτή του ρυθμού ανάπτυξης οφείλεται στο γεγονός πως το programmatic έχει εξελιχθεί στη βασική μέθοδο συναλλαγών για τα ψηφιακά μέσα διεθνώς.

Σε σχετική έκθεσή της, που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες, η ZenithOptimedia εκτιμά πως το 2019 σχεδόν τα 2/3 της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης που απορροφούν τα digital media διεθνώς θα «περνάει» μέσα από το programmatic. Προβλέπει, όμως, επίσης,πως το programmatic θα αυξηθεί διεθνώς το 2019 κατά 19% και θα ανέλθει σε 84 δισ. δολάρια σε σχέση με τα 70 δισ. δολάρια το 2018. Η ανάπτυξη αυτή είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με το 24% που καταγράφεται φέτος, ενώ η επιβράδυνση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2020, για το οποίο προβλέπεται ρυθμός ανόδου κοντά στο 17%.

Σε επίπεδο αγορών, οι ΗΠΑ παραμένουν μακράν η σημαντικότερη αγορά για το programmatic, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2018, η δαπάνη που διοχετεύθηκε στα digital media μέσω της εν λόγω πρακτικής άγγιξε τα 40,6 δισ. δολάρια. Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάστασης, με την αντίστοιχη δαπάνη για φέτος να υπολογίζεται στα 7,9 δισ. δολάρια.