Πτώση στα έσοδα του Omnicom
Πτώση στα έσοδα του OmnicomΚάμψη που άγγιξε το 1,1% παρουσίασαν τα παγκόσμια έσοδα του ομίλου Omnicom το τρίτο τρίμηνο του 2015, πέφτοντας στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ιδιοκτήτης εταιρειών, όπως οι BBDO και OMD, παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 6,1% και μικρή αύξηση στα έσοδα από εξαγορές.
Πιο αναλυτικά, τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου έπεσαν κατά 5,3 εκατομμύρια δολάρια (μείωση 1,2%), φτάνοντας στα 428,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξεταζόμενο τρίμηνο, ενώ για την ίδια περίοδο, τα καθαρά έσοδα συρρινώθηκαν κατά 1,8% για να φτάσουν στα 239,3 εκατομμύρια.
Σε ότι αφορά τους τομείς δραστηριοποίησης, η διαφήμιση παρουσίασε αύξηση οργανικών εσόδων 9,9%, το CRM βελτιώθηκε κατά 2,8%, οι ειδεικευμένες επικοινωνίες κατά 5,4%, ενώ το PR περιορίστηκε κατά 1,5%.
Γεωγραφικά, η Βόρεια Αμερική είχε οργανική ανάπτυξη 6,3%, το Ηνωμένο Βασίλειο 9,1%, η Ευρώπη 4,5%, η Ασία-Ειρηνικός 8,6% και η Αφρική-Μέση Ανατολή 0,4%. Στη Λατινική Αμερική σημειώθηκε πτώδη 6,9%.
Στο μεταξύ, για τους εννέα μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 30 Σεπτεμβρίου, ο Omnicοm είχε κάμψη παγκόσμιων εσόδων 1,3%, με συνέπεια αυτά να πέσουν στα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.