To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πτώση στα έσοδα του Omnicom

Πτώση στα έσοδα του Omnicom
Πτώση στα έσοδα του Omnicom

Κάμψη που άγγιξε το 1,1% παρουσίασαν τα παγκόσμια έσοδα του ομίλου Omnicom το τρίτο τρίμηνο του 2015, πέφτοντας στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ιδιοκτήτης εταιρειών, όπως οι BBDO και OMD, παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 6,1% και μικρή αύξηση στα έσοδα από εξαγορές.

Πιο αναλυτικά, τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου έπεσαν κατά 5,3 εκατομμύρια δολάρια (μείωση 1,2%), φτάνοντας στα 428,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξεταζόμενο τρίμηνο, ενώ για την ίδια περίοδο, τα καθαρά έσοδα συρρινώθηκαν κατά 1,8% για να φτάσουν στα 239,3 εκατομμύρια.

Σε ότι αφορά τους τομείς δραστηριοποίησης, η διαφήμιση παρουσίασε αύξηση οργανικών εσόδων 9,9%, το CRM βελτιώθηκε κατά 2,8%, οι ειδεικευμένες επικοινωνίες κατά 5,4%, ενώ το PR περιορίστηκε κατά 1,5%.

Γεωγραφικά, η Βόρεια Αμερική είχε οργανική ανάπτυξη 6,3%, το Ηνωμένο Βασίλειο 9,1%, η Ευρώπη 4,5%, η Ασία-Ειρηνικός 8,6% και η Αφρική-Μέση Ανατολή 0,4%. Στη Λατινική Αμερική σημειώθηκε πτώδη 6,9%.

Στο μεταξύ, για τους εννέα μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 30 Σεπτεμβρίου, ο Omnicοm είχε κάμψη παγκόσμιων εσόδων 1,3%, με συνέπεια αυτά να πέσουν στα 11 δισεκατομμύρια δολάρια. 

TAGS: Global News