To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: Νέο τετραετές στρατηγικό πλάνο

Publicis Groupe: Νέο τετραετές στρατηγικό πλάνο
Publicis Groupe: Νέο τετραετές στρατηγικό πλάνο

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο chief executive του Publicis Groupe, Maurice Levy, ο όμιλος θα αποκαλύψει ένα νέα τετραετές στρατηγικό πλάνο στους επενδυτές του, έπειτα από την αποτυχημένη προσπάθεια συγχώνευσης με τον Omnicom, που προηγήθηκε.

Κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε συνέδριο της Βαρκελώνης, ο Levy είπε, μεταξύ άλλων: «Δεν παρουσιάζουμε την ανάπτυξη που έχουμε συνηθίσει και μπορούμε να πετύχουμε. Είμαστε πεπεισμένοι πως η κατάσταση θα βελτιωθεί σημαντικά την επόμενη χρονιά».

Ο Publicis που έχει στην κατοχή του τις Leo Burnett και Saatchi & Saatchi, παρουσίασε πρόσφατα «φτωχή» οργανική αύξηση πωλήσεων. Εκτιμήσεις αναφέρουν πως το νέο επιχειρηματικό πλάνο με χρονικό ορίζοντα ως το 2018, θα εστιάσει την προσοχή του στις επιστροφές των μετόχων, έπειτα και από την εξαγορά της Sapient αντί 3,7 δις. δολαρίων.
 
«Το ενδιαφέρον μας είναι να διορθώσουμε την οργανική ανάπτυξη του ομίλου, να ενσωματώσουμε τη Sapient και να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις που έχει από εμάς η αγορά» συμπλήρωσε ο Levy.