To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2022

Publicis: Ισχυρή ανάπτυξη  το πρώτο τρίμηνο του 2022
Το Publicis Groupe αντιμετώπισε επιτυχώς τις παγκόσμιες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία και της αύξησης του πληθωρισμού, καθώς τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 10,5% σε οργανική βάση φτάνοντας τα 2,8 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο.
Όλες οι περιφέρειες παρουσίασαν ανάπτυξη, με τις ΗΠΑ 8%, την Ευρώπη 14,9% και την Ασία 14,4%. Ο όμιλος επικοινωνίας παρουσίασε τα σχετικά οικονομικά στοιχεία και δήλωσε ότι η απόδοσή του στο πρώτο τρίμηνο ήταν «πολύ πάνω από τις προσδοκίες». Το Publicis Groupe με τη στρατηγική «Power of One», που συνδυάζει data, creative, media και τεχνολογία, έχει αναλάβει δουλειές με μεγάλο κέρδος όπως την AB InBev παγκοσμίως, την LVMH στη Βρετανία και στη Γαλλία και την PepsiCo στην Κίνα.
Ο Chief Executive του Publicis Groupe, Arthur Sadoun, δήλωσε: «Το μοντέλο μας εξελίσσεται συνεχώς, καθώς συλλαμβάνει την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για first-party data, digital media και commerce. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό, όπου η Publicis Sapient σημείωσε ισχυρή επιτάχυνση αυτό το τρίμηνο και αναπτύχθηκε κατά 18% παγκοσμίως». Ωστόσο, η εταιρεία είναι συγκρατημένη όσον αφορά τις προσδοκίες της, εξαιτίας της αβεβαιότητας για το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
TAGS: Publicis