To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Οργανική αύξηση στα καθαρά έσοδα

Publicis: Οργανική αύξηση στα καθαρά έσοδα
Οργανική αύξηση καθαρών εσόδων η οποία άγγιξε το 1,6% (2,1 δισ. ευρώ), παρουσίασε ο όμιλος Publicis στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, χάρη στις νίκες σε σημαντικούς λογαριασμούς, όπως αυτοί των McDonald's και Diesel.

Η εξέλιξη αυτή διαμόρφωσε ένα ισχυρότερο ξεκίνημα έτους για τον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο σε σύγκριση με αυτό του 2017, όταν είχε παρουσιάσει καθαρή οργανική απώλεια 1,2%. Αξίζει να υπενθυμιστεί πως τον περσινό Αύγουστο, η McDonald's επέλεξε την Publicis.Sapient για τον ψηφιακό της λογαριασμό, ενώ τον ίδιο μήνα η Publicis Italia ήταν η επιλογή της Diesel για τον παγκόσμιο δημιουργικό της λογαριασμό.

Σε επίπεδο περιφερειών, ο chairman and chief executive, Arthur Sadoun στάθηκε στα "ικανοποιητικά αποτελέσματα" που παρουσίασαν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη. "Τα καλά νέα έρχονται από τη Βόρεια Αμερική, η οποία αναπτύχθηκε οργανικά κατά 2,8%, ενώ άλλη μια πηγή ικανοποίησης ήταν η Ευρώπη, με ανάπτυξη 0,3%, παρά τις δύσκολες συνθήκες" σημείωσε χαρακτηριστικά. Σε επίπεδο αναφερόμενων καθαρών εσόδων πάντως, ο όμιλος παρουσίασε συρρίκνωση 8,2% (από τα 2,3 δισ. ευρώ του 2017), με την εξήγηση να βρίσκεται στις μη βολικές συναλλαγματικές τιμές.

Από εκεί και πέρα, ο Sadoun εμφανίστηκε αισιόδοξος και για τα επόμενα αποτελέσματα του Publicis, χάρη στις παγκόσμιες νίκες λογαριασμών του πρώτου τριμήνου, ενώ στάθηκε και στις τοπικές νίκες για τη Red Bull στις ΗΠΑ και την Kraft Heinz στην Κίνα. Επιπλέον, για να βελτιώσει τα περιθώριά του, ο όμιλος θα επιδιώκει "μεγάλες εξοικονομήσεις κόστους", ύψους 450 εκατ. ευρώ.  
TAGS: Publicis