To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Παρουσίασε το πλάνο για την επόμενη τριετία

Publicis: Παρουσίασε το πλάνο για την επόμενη τριετία
Ο όμιλος Publicis υποστήριξε πως στοχεύει σε επιτάχυνση στην ανάπτυξη κερδών, η οποία θα κυμανθεί μεταξύ 5% και 10% ανά έτος για την επόμενη τριετία και σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές.

Επιπλέον, σημείωσε πως έχει σαν αντικείμενο την επιτάχυνση και στην οργανική ανάπτυξη εσόδων για το διάστημα 2018-2020, με ρυθμό που θα φτάσει στο +4% το 2020 και θα αντιπροσωπεύει αυξημένα έσοδα κατά 900 εκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία.

Την ίδια στιγμή, στόχος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου είναι η επέκταση του λειτουργικού περιθωρίου από τις 30 στις 50 μονάδες βάσης ανά έτος μέχρι το 2020. Αυτό περιλαμβάνει μείωση κόστους κατά 450 εκατ. ευρώ, η οποία είναι πλήρως προσαρμοσμένη με τη στρατηγική του.

Τα παραπάνω, σημειώθηκαν στη διάρκεια της Investor Day που διοργάνωσε ο Publicis (η πρώτη μετά το 2013) για να παρουσιάσει τη στρατηγική και το πλάνο εκτέλεσης, που φέρει τίτλο Sprint To The Future. Ο Publicis Groupe σημείωσε επίσης πως έχει ενσωματώσει ένα κορυφαίο μοντέλο διανομής, συγκεντρώνοντας ικανότητες εκτέλεσης και παραγωγής σε Ινδία, Κολομβία, Κόστα Ρίκα και Μαυρίκιο.

Και οι ικανότητες αυτές αναμένεται να ενισχυθούν περισσότερο τα επόμενα χρόνια, καθώς σχεδιάζεται η αύξηση του δυναμικού από τα 8.700 στα 13.000 άτομα ως το 2020, με την ταυτόχρονη αναδιοργάνωση της τεχνογνωσίας για την παροχή data, analytics, τεχνολογίας, content και digital production σε όλες τις εταιρείες του ομίλου.