To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Retail Media πλατφόρμα από την Epsilon

Publicis: Retail Media πλατφόρμα από την Epsilon
Η Epsilon της Publicis λανσάρει μια βελτιωμένη και διευρυμένη έκδοση της retail media πλατφόρμας, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι το πρώτο offering που συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη και την ταυτότητα στο διακομιστή διαφημίσεων.
Επίσης, η πλατφόρμα μετονομάζεται σε Epsilon Retail Media. Προηγουμένως η πλατφόρμα ήταν γνωστή ως Citrus Ad, με την υποστήριξη της Epsilon. Η CitrusAd αποκτήθηκε πριν από τρία χρόνια και ενσωματώθηκε στην Epsilon για τη δημιουργία μιας διευρυμένης retail media υπηρεσίας που συνδυάζει τις δυνατότητες της CitrusAd με την επεκτασιμότητα της Epsilon.
Η τελευταία έκδοση, σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέρει μια ενιαία προβολή των πελατών ενός retailer και, χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, λαμβάνει πιο γρήγορες αποφάσεις σχετικά με την προβολή βέλτιστων διαφημίσεων σε καθέναν από τους πελάτες. Οι πρόσθετες δυνατότητες περιλαμβάνουν μια πλατφόρμα δεδομένων πελατών και ένα clean room που έχουν σχεδιαστεί για να συνεργάζονται, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν μεμονωμένα, ανάλογα με τις ανάγκες των retailers και των διαφημιζομένων τους.
 «Η ανακοίνωση είναι άλλο ένα τεράστιο βήμα στην εξέλιξη της πλατφόρμας μας, που ξεκίνησε με την εξαγορά της CitrusAd το 2021. Με τo λανσάρισμα της Epsilon Retail Media, παρουσιάζουμε στους πελάτες μας δυνατότητες επόμενης γενιάς που δεν υπήρχαν στο παρελθόν στα media», δήλωσε ο John Giuliani, εκτελεστικός πρόεδρος της Epsilon.