To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Rebranding για την Jaguar Land Rover

Rebranding για  την Jaguar Land Rover
Η Jaguar Land Rover μετονομάζεται χρησιμοποιώντας τα αρχικά της, σε JLR, αλλά το brand της Land Rover δεν εξαφανίζεται. Οι κινήσεις της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελούν μέρος μιας «House of Brands» προσέγγισης, που αποτελεί τμήμα ενός πλάνου επανατοποθέτησής της ως electric first σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελών αυτοκινήτων.
Η προσέγγιση «House of Brands» στοχεύει να «ενισχύει τον μοναδικό χαρακτήρα καθενός από τα brands της εταιρείας, Range Rover, Defender, Discovery και Jaguar», σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι θα αναφέρονται στον Chief Commercial Officer Lennard Hoornik.
Η Geraldine Ingham είναι διευθύνουσα σύμβουλος της Range Rover, ο Mark Cameron γίνεται διευθύνων σύμβουλος για το Defender και το Discovery και ο Rawdon Glover είναι διευθύνων σύμβουλος της Jaguar.
«Ως House of Brands, η Range Rover, η Defender, η Discovery και η Jaguar προχωρούν ως μεμονωμένα brands προβάλλοντας τον ατομικό τους σκοπό και την προσωπικότητά τους», δήλωσε ο εκπρόσωπος της JLR στο Robb Report την Πέμπτη 20/04.
«Ο στόχος είναι να αναβαθμίσουμε και να ενισχύσουμε τη μοναδικότητα των χαρακτηριστικών των βρετανικών brand μας», επεσήμανε ο Gerry McGovern, chief creative officer της JLR.