SC Johnson: Στην PHD το communications Planning
SC Johnson: Στην PHD το communications PlanningΗ εταιρεία που ανήκει στο δίκτυο του Omnicom Media Group, αναλαμβάνει το συγκεκριμένο καθήκον από τη Maxus του ομίλου WPP, η οποία είχε προσληφθεί σαν επικεφαλής των media τον Ιούλιο του 2011. Την ίδια περίοδο εξάλλου, η SC Johnson είχε μετατοπίσει τις δημιουργικές της επιχειρήσεις από τη BBDO του Omnicom στην Ogilvy & Mather του WPP.
Το κύριο μέρος της δουλειάς θα «τρέχει» από το γραφείο της PHD στο Σικάγο, ενώ η εξέλιξη αυτή προήλθε έπειτα από «μάχη» της νικήτριας εταιρείας με τη Maxus, οι οποίες έφτασαν μέχρι την τελική φάση του σχετικού spec. Μονάχα στις ΗΠΑ η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών ξοδεύει περί τα 300 εκατομμύρια ετησίως για media.
Η νίκη της PHD ενισχύει ακόμα περισσότερο το επιχειρηματικό της μοντέλο, το οποίο καθοδηγείται περισσότερο από το planning. Μάλιστα, το 2012 κατάφερε να κερδίσει το 90% των παγκόσμιων planning δραστηριοτήτων των megabrands της Unilever, αφήνοντας πίσω της τις Initiative, MPG, Naked, VivaKi και Mindshare.