To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΔΕ: Ξεκίνησε το 2ο κύμα της Global DEI Census

ΣΔΕ: Ξεκίνησε το 2ο κύμα της Global DEI Census

Σήμερα 15 Μαρτίου 2023 ξεκινά το δεύτερο κύμα της μοναδικής -ως προς την κλίμακά της- παγκόσμιας έρευνας για  θέματα Diversity, Equity & InclusionGlobal DEI Census 2023” που πραγματοποιεί η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) σε 34 αγορές.

Η έρευνα, που διεξάγεται από την KANTAR, «τρέχει» και στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον ΣΔΕ και με την υποστήριξη μεγάλου αριθμού φορέων και διαφημιζόμενων εταιρειών.

Στην έρευνα μπορούν να λάβουν μέρος εργαζόμε@ σε διαφημιζόμενες εταιρείες, agencies (advertising, media, production, digital, design κλπ), Μέσα (media, tech κλπ), εταιρείες ερευνών, φωτογραφικά στούντιο, στούντιο ήχου  κ.α., αλλά και freelancers που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Στο 1ο κύμα της έρευνας, περισσότεροι από 160 οργανισμοί, ένωσαν τις δυνάμεις τους υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος και ανέδειξαν την Global DEI Census 2021 στη μεγαλύτερη παγκόσμια σύμπραξη που έχει δει ποτέ ο κλάδος του marketing και της επικοινωνίας,  με πάνω από 10.000 συμμετοχές. Η Ελλάδα βρέθηκε στην 6η θέση σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών μεταξύ 27 χωρών!

“Για τον ΣΔΕ, η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη δεν εξαντλούνται στην αναλογία γυναικών/ανδρών που εργάζονται στα τμήματα marketing και επικοινωνίας των εταιριών. Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβουμε στη σκέψη μας και στις πράξεις μας όλες τις μορφές διαφορετικότητας: τη φυλή, την εθνότητα, την αναπηρία, τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα φύλου, τη θρησκεία, την ηλικία κ.α. Και να μην ξεχνάμε ότι η διαφορετικότητα αφορά τόσο εσωτερικά, τις ομάδες εργαζομένων, όσο και την επικοινωνία που όλοι μαζί δημιουργούμε. Καλούμε όλ@ όσ@ εργάζονται στο marketing και την επικοινωνία να συμμετάσχουν, για να πετύχουμε το στόχο των 1.000 ερωτηματολογίων από την Ελλάδα και να εργαστούμε, με βάση τα ευρήματα, για να κάνουμε τον κλάδο μας καλύτερο για όλ@ ”  δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ.

H έρευνα είναι απολύτως ανώνυμη και θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 15 Απριλίου.

Την έρευνα στην Ελλάδα υποστηρίζουν μέχρι στιγμής υποστηρίζουν οι:

• ΕΔΕΕ
• EIHEA
• ΕΙΤΗΣΕΕ
• IAB HELLAS
• PACT
• ΣΕΔΕΑ
• ΣΕΔΙΚΕ
• ΣΕΕ
• BOUSSIAS
• DIRECTION BUSINESS NETWORK
• ARLA FOODS HELLAS
• COSMOTE
• DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
• ΕΖΑ (HELLENIC BREWERY OF ATALANTI)
• LAMDA DEVELOPMENT
• MONDELEZ HELLAS
• NESTLE HELLAS
• OPTIMA
• PROCTER & GAMBLE HELLAS
• VODAFONE GREECE


TAGS: ΣΔΕ, WFA