To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε media review General Mills και Kimberly-Clark

Σε media review General Mills και Kimberly-Clark
Δύο πελάτες της Mindshare, η General Mills και η Kimberly-Clark, προχωρούν σε αναθέωρηση των media για σημαντικά τμήματα των λογαριασμών τους, σύμφωνα με το Ad Age. Το review για την General Mills είναι παγκόσμιο, ενώ της K-C επικεντρώνεται στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με πηγές κοντά στο θέμα.
Την περασμένη εβδομάδα, η Mindshare ανακοίνωσε την αποχώρηση της CEO της Βόρειας Αμερικής, Amanda Richman. Εσωτερικό σημείωμα που έλαβε το Ad Age δεν ανέφερε καμία αιτία για την αποχώρησή της, αλλά μόνο ότι η αποχώρησή της θα τεθεί «άμεσα σε ισχύ».
Η Richman, η οποία εντάχθηκε στο agency στα μέσα του 2021 από τη Wavemaker, αρνήθηκε να σχολιάσει. Για την ώρα δεν είναι σαφές εάν η Mindshare διεκδικεί τους λογαριασμούς.
TAGS: Mindshare