To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε παγκόσμιο spec η Reebok

Σε παγκόσμιο spec η Reebok
Διαδικασία αναθεώρησης για τον παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό «τρέχει» η Reebok. Το spec εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας αθλητικής ένδυσης να αλλάξει το marketing της σε παγκόσμια βάση και σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας της με την Venables Bell & Partners, η οποία χειριζόταν τον λογαριασμό από το 2014.

«Πρόσφατα καταλήξαμε στην από κοινού απόφαση να ολοκληρώσουμε την συνεργασία μας με την Reebok ,” ανάφερε η managing director και partner της VB&P, Kate Jeffers, η οποία πρόσθεσε πως «Είμαστε πολύ περήφανοι για την δουλειά που έχουμε κάνει μαζί τα τελευταία 5 χρόνια. Θα συνεχίσουμε την σχέση συνεργασίας μέχρι τον Ιούλιο 2019, έχοντας την επιμέλεια των παγκόσμιων εκστρατειών της επόμενης χρονιάς και βοηθώντας στην μετακίνηση του λογαριασμού».

Σημειώνεται πως σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου δεν είναι σαφές ακόμη εάν η VB&P θα συνεχίσει με κάποιο τρόπο να συνεργάζεται με την Adidas, η οποία έχει αποκτήσει από το 2005 την Reebok και έχει θέσει σαν στόχο να την καταστήσει κερδοφόρα μέχρι το 2020. Μέρος, μάλιστα, του εν λόγω σχεδιασμού αποτελεί και η πιο έντονη στόχευση του γυναικείου κοινού.

Σύμφωνα με το Adweek, η Reebok έχει ήδη επιλέξει τις εταιρείες για το τελικό στάδιο της του pitch, που έρχεται 8 μήνες μετά την ένταξη της Melanie Boulden στην Reebok, η οποία έχει αναλάβει καθήκοντα vp of global marketing και είναι υπεύθυνη για την στρατηγική και τις εκτελέσεις της μάρκας στον τομέα του marketing communications σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τελική απόφαση αναμένεται στις αρχές του 2019.
TAGS: specs, Reebok, adidas