To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε Publicis και IPG η Pfizer διεθνώς

Σε Publicis και IPG η Pfizer διεθνώς

Με το Publicis Groupe και το IPG να επικρατούν, ολοκληρώθηκε το παγκόσμιο review της Pfizer, που συμπεριλαμβάνεται στα μεγαλύτερα specs που έχουν «τρέξει» αυτήν τη χρονιά.

Όπως αναφέρει το AdAge, έχει αναθέσει την «ολοκληρωμένη παγκόσμια μηχανή» (integrated global engine) της στον όμιλο Publicis Groupe και επέλεξε την Interpublic Group of Cos ως βασικό δημιουργικό συνεργάτη της, τρεις μήνες μετά την έναρξη ενός μαζικού review που ενσωμάτωνε καθήκοντα δημιουργικού, media, PR και production. Είναι μια σημαντική «νίκη» τόσο για την Publicis όσο και για την IPG, οι οποίες επικράτησαν σε μια διαδικασία στην οποία συμμετείχαν πολλές εταιρείες επικοινωνίας, διεκδικώντας έναν από τους πιο σημαντικούς λογαριασμούς αυτήν τη στιγμή διεθνώς. Η MediaLink ήταν ο σύμβουλος για την αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Η Carat της Dentsu ήταν υπεύθυνη για τα media των ΗΠΑ, ενώ τα media στις υπόλοιπες διεθνείς αγοράς διαχειρίζονται διάφορα agencies. Η Publicis, αναλαμβάνοντας τους τομείς data, tech, media και creative production, θα βοηθήσει στη δημιουργία της «νέας μηχανής» marketing της Pfizer. Πέρυσι δαπάνησε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια διεθνώς για διαφήμιση, από 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σύμφωνα με τα οικονομικά έγγραφα της εταιρείας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών επενδύσεων της εταιρείας είναι στις ΗΠΑ, όπου η Pfizer κατατάχθηκε ως ο 36ος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος, ξοδεύοντας 1,49 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2021, σύμφωνα με το Ad Age Datacenter.