To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε Publicis και Omnicom τα media της Disney

Σε Publicis και Omnicom τα media της Disney
Η Publicis Media και η Omnicom Media Group αποτελούν τους μεγάλους νικητές του παγκόσμιου media spec που «έτρεξε» η Walt Disney Co. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το ΑdAge τα δυο διεθνή δίκτυα αναμένεται να «μοιραστούν» τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying της Disney, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 3 δις δολάρια συνολικά.

Σύμφωνα με τις πρώτες σχετικές πληροφορίες, η Omnicom διατήρησε το κομμάτι του λογαριασμού στις ΗΠΑ όσον αφορά τα Studioς της Disney, στα οποία περιλαμβάνονται οι Pixar, Marvel Studios, Lucasfilm, Walt Disney Pictures και Walt Disney Animation, καθώς και οι Twentieth Century Fox Film Corp, Fox Searchlight Pictures και Twentieth Century Fox Home Entertainment. Επίσης ανέλαβε το αντίστοιχο τμήμα του λογαριασμού και στον Καναδά και όπως όλα δείχνουν και τον λογαριασμό media για τα κανάλια ABC, Disney Channel, Disney Freeform, National Geographic και FX Productions and Networks στην Βόρεια Αμερική.

Τα παραπάνω αντιστοιχούν σε περίπου 50% του συνολικού λογαριασμού και σύμφωνα με το AdAge, η Omnicom θα εξυπηρετεί την Disney με ένα ειδικό unit, που θα φέρει την ονομασία OMG23, στα πρότυπα του fan club της Disney, που ονομάζεται D23, με το 23 να αντιστοιχεί στην χρονιά που ιδρύθηκε η Walt Disney Co. (1923)

Όσον αφορά την Publicis Media, το Ad Age αναφέρει πως ανέλαβε το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού media planning & buying (συμπεριλαμβανομένης και της Βόρειας Αμερικής) για τα θεματικά πάρκα της Disney και το Disney+ , την νέα υπηρεσία streaming, που ετοιμάζεται να παρουσιάσει η εταιρεία. Ακόμη η Publicis ανέλαβε το σύνολο του λογαριασμού media της Disney στις περιφέρειες EMEA, APAC και Λατινική Αμερική.

Και η Publicis πρόκειται να δημιουργήσει μια ειδική μονάδα για τον λογαριασμό της Disney. Θα ονομάζεται Publicis Imagine και θα βασίζεται στην Ζenith αλλά και στην εταιρεία data marketing Epsilon, την οποία απέκτησε τον προηγούμενο μήνα το Publicis Groupe έναντι 3,95 δις δολαρίων.
Η WPP διατηρεί τον λογαριασμό της Disney στην Iνδία ενώ στην διαδικασία φέρονται να συμμετείχαν και οι Dentsu, Havas και Horizon.